Problemer med dryppende tagrende

Jeg har et problem med en tagrende, der bliver ved at dryppe. Har renset tagrenden, hældt vand i for at tjekke, at der ikke er huller og at faldet er ok. 

Det drypper voldsomt ved meget nedbør og drypper også en dag som i dag med smeltende sne+regn.

Jeg kan se, der er lavet en mærkelig samling mellem min nabos tagrende og min - kan tænke, at grunden til dryp er, at der løber vand fra hendes tagrende ned og ud over min.
Er der nogen der ved, om det overhovedet er ok med sådan en samling - nabo har fået lavet tag for nogle år siden.

Hvad kan ellers være udfordringen?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner plasttagrenden har været repareret, så den skal nok udskiftes, måske du man nøjes med en lille stump fra samlingen hvis du kan finde noget der passer.

Vi prøver igen, i morgen --
altså hvis endestykkerne er limet/loddet ordentligt, er det ikke noget ift disse to tagrender som burde have et problem.

Jeg ville tjekke min egen igennem og ligeså nabo'ens for din egen skyld, hvis der er noget galt med deres og vand kommer fra deres over i din så meld det til dem, og bed dem om at få det fikset.

Hvis det er mening der skal vand fra deres tagrende videre over til din, skal det laves anderledes end dette.

De bedste hilsener
Michall Gabriell
Tagrendo - En gladere tagrende
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis