Jeg har et problem med en tagrende, der bliver ved at dryppe. Har renset tagrenden, hældt vand i for at tjekke, at der ikke er huller og at faldet er ok.
Det drypper voldsomt ved meget nedbør og drypper også en dag som i dag med smeltende sne+regn.
Jeg kan se, der er lavet en mærkelig samling mellem min nabos tagrende og min - kan tænke, at grunden til dryp er, at der løber vand fra hendes tagrende ned og ud over min.
Er der nogen der ved, om det overhovedet er ok med sådan en samling - nabo har fået lavet tag for nogle år siden.
Hvad kan ellers være udfordringen?