Hej,
Vi har lavet en tilbygning (hvor der er krybekælder under) og lige pt. er der en stor åbning til udenfor nu hvor der skal monteres en låge så man kan komme i krybekælderen. Jeg har lagt dampspære under gulvet og brugt folieklæber men jeg har ikke kørt folien helt op til fodpanelet men til de fræsede plader til gulvarmen. I går da det blæste kunne jeg mærke træk i det ene værelse under fodpanelerne, jeg må have været dårligt til at lægge dampspæren på med folieklæberen. Er det "bare" at pille det hele op igen og lægge damspærre folien ordneligt på eller hvad ville i gøre ? Skal jeg håbe på at det ikke blæser så meget hvis jeg monterer lågen på ?
/john