Formentlig et lidt underligt spørgsmål, but here goes...
Vi er gennem noget tid blevet opmærksomme på, at der kommer en del støj udendørs ind i huset - fra loftet.
Dette var særlig tydeligt ved nytårsaften og ellers generelt når biler kører forbi, støjende mennesker etc.
Huset er ét plan med loftrum - papiruldsisolering med dampspærre nedenunder. Inde i huset er der troldtekt-loft. Der er ingenting mellem troldtekt og dampspærre.
Vi har ikke selv sat tingene op.
Jeg oplever andre huse have meget bedre lydisolering - nogen med et klogt svar på vores "problem"; evt. hvad man kan gøre.