Jeg har prøvet at afdække flere huller i mit køkkenskab med staniol og malertape, da der kommer madlugt ind fra min overbo.
Der er flere store huller i bagpladen som både skyldes at der løber vandrør ind samt afløb fra vask.
Og da rørene sider forskellige steder kan jeg desværre ikke sætte en plade over hullerne.
Så derfor har jeg prøvet at afdække hullerne med staniol, men kan jeg godt bruge staniol omkring vandrørene ? Mere om det kan skade vandrørene på nogen måde.
Mit afløb hænger “løst” så der har jeg forsigtigt sat staniol omkring.
Jeg vil også meget gerne hører forslag til hvad jeg kan afdække med i stedet for staniol.
Jeg er ikke den stærkeste i gør det selv, ( som billederne nok viser) og det skal være noget man kan fjerne, hvis man skal ind til rørene.
Jeg vedhæfter et par billeder af det jeg har lavet