Vi har vandrør i væggen (Se foto). De har siddet muret inde bag fliser i mange år. De skulle rykkes lidt til venstre - aut. VVSer har bøjet dem så de passer.
Vi har sat gips på væggen og der er filtet også.
Problemet er at gipsen ikke sidder rigtig godt fast omkring og over hanerne - det giver sig lidt når man trykker på det. Det var svært at fæstne gipsen ordentligt omkring hanerne og rørene.
Der kommer selvfølgelig et køkkenelement op med håndvask og måske giver det støtte til vægområdet?
Vil dog godt have inputs til dette - hvad kunne man ellers gøre?