Hej LDS’er.
Er godt i gang med renoveringen af førstesal.
Når det er er sagt, har jeg en tagstol der irretere mig meget.
I stue etagen har vi en bærende væg ( blå cirkel) som vi gerne vil rykke til den grønne streg og i samme omgang lave en åbning mellem køkken og opholdsstuen.
Har bare denne trælse tagstol som står på den væg vi gerne vil rykke.
Der skal en ingeniør på opgaven. Men vil lige høre om nogen har været igennem samme omgang.