Hej,
Har nogen af jer LDS’ere erfaring (gode eller dårlige) med brug af kalsiumsilikatplader til indvendig isolering? Jeg tænker specielt på eventuelle problemer med skimmel. Mit gamle hus er med massive ydermure og kan derfor ikke hulrum isoleres.
På forhånd tak.