Jeg er i gang med at renovere et 70er hus. Jeg sætter en ny dampspærre op og laver gipslofter. Udover det, skal jeg fuldspartle væggene og have filt på.
Jeg er dog lidt i tvivl op hvilken rækkefølge der er bedst. Skal jeg sætte dampspærre og loft op, inden jeg fuldsparteler, eller skal jeg fuldspartle væggene, for derefter at sætte dampspærre og loft op, og så tage filt til sidst?
På forhånd tak for hjælpen.