Hej
Jeg har et problem med mit b6 eternit tag. Når der er snefygning udenfor og vindretning er rigtig, kommer der en del sne ind under vinkelrygning og havner på loftet.
Jeg har hørt at man kan bruge skumbølgeklods til at tætner åbninger under vinkelrygning.
Jeg undrer mig over hvordan får man en god ventilation under taget og hvordan varm slipper ud, når der er rigtig varm vejr?
Det er måske ikke en god idé at bruge skumbølgeklods.
Er der nogle, der kender til andre løsninger til problemet? Jeg er meget interesseret i at høre om. Tak.
Venlig hilsen
Trung