Bruger man ventilationstape til samling af spirorør? pop 11 5000 03-01-2025 09:19 Bruger man ventilationstape til samling af spirorør ved varmegenvindingsanlæg? Der er jo normalt "gummi-læber" på rørene, så de er vel tætte, eller....? Hvis ja, er ventilationstape og alu-tape det samme? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7969 7000 03-01-2025 10:44 Gummilæberne sikrer nødvendig tæthed, så tape er ikke nødvendig. Søren O