Vi har ændret planer i vores garage projekt og vil male direkte på den nye gasbeton (spartlet) med Skalcem 100. Vi har allerede købt en masse Dana Væggrunder.
Skalflex har deres eget produkt, Beto binder, som beskrives i deres vejledning ifb. Deres maling.
Men, kan jeg bruge den grunder vi allerede har købt?