Panasonic monoblock

Hej. 
Har lige fået tilsluttet en panasonic monoblock 5 kw til garagen som kun skal styre gulvarmen. 
Og Sys dog der er for varmt og syntes ikke jeg kan styre varmen. Kun et sted som vist på billedet. 
Kan det passe jeg ikke kan skrue mere ned for fremløb temp.?
Hej.  Har lige fået tilsluttet en panasonic... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med at spørge ham der har installeret den? Vejledning ifb.m. opstart er en del af prisen på installationen.

Hvis pumpen vitterlig kun styrer temperaturen i garagen bør det være lavet sådan at pumpen stopper når rumtemperaturen er nået.

Selvbygger med stort S. 
Ham som installerede den havde ikke så meget forstand på selve styringen. 

Men kan næsten forstå på det du skriver at der skal en rum termostat til. Så den vil jeg få bestilt og installeret. 💪💪
Thomas 
Vedhæfter et billede. 
Så det er faktisk her jeg ville kunne gå ind og ændre temp. 
Jeg en magen til. Det du får vist er varme kurven som du kan lægge dig 5 grader over eller under. Du kan slå varmekurven fra inden i indstillinger og så i stedet vælge fremløbstemperatur. Dette har jeg gjort på min, så den kører med en fast fremløbstemperatur på 32 grader, da mit hus er med radiatorer på 1-streng. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hvad ville det hedder der inde helt præcis? 
Jeg har godt nok 3 strenge men i et stort rum i garagen. 
Kan se den i gennemsnit bruger 20 til 25 kWh om dag. Hvilket jeg tænker er ret højt. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis