Da jeg skal ha isoleret kælderen udvendigt, overvejer jeg at få trukket en nyt kabel ud til garagen, til når jeg engang skal have elbil.
Lige nu er der trukket 16 amp derud, som kun bruges til garageport, lys ,osv.
Er det rigeligt til fremtidige ladere? Eller vil det give mening at trække et selvstændigt 32 amp nu jeg er igang med at grave.