Hej
Har en Siemens induktions kogeplade som kun vil køre med en kogeplade af gangen. Det er lige gyldigt hvilke plader man bruger. Har man kun sat en plade igang virker de alle hver især, men så snart jeg tænder for nr to så slår den fra. Alt går ud i 5 sekunder og så starter den op igen men efter 2 sekunder slår den fra igen og sådan bliver den ved. Har tændt og slukket for strømmen flere gange uden held.
Nogen der har et råd