Ingen erfaring med reparation af råddent træ med epoxy, men har da limet en del med fortyknet epoxy.
Bruger det ofte i en engangssprøjtepose (til flødeskum) så er det nemt at håndtere, man kan også købe nogle tomme fugepatroner og fylde det der i. ( man kan også købe det på fugepatron, men synes det er noget dyrt)
Det er bedst først at gennemvæde træet med Epoxy uden fyldstof, først så får man porøst træ stabiliseret, før man udfylder hullerne.
For at det skal kunne lykkes skal træet være knastørt, det dur ikke hvis træet er fugtigt..West System laver nogle fine epoxy produkter og alverdens tilsætningsstoffer.
Bauhaus har lidt af det..
Epoxy
LinkFyldstof
LinkFortyknet epoxy på fugepatron, bemærk kun 190 ml
LINKDu kan også ringe til importøren af West System de er super hjælpsomme, og gode til at rådgive
LINK