Installationsrør- plast eller stål?

Hej alle sammen.
Er i gang med renovering af første sal. Og i den forbindelse, skal der laves nogle nye lampe udtag i bjælkelaget. I dag er alt strømmen trukket i stål elektrikerrør, men elektrikeren kom med dem i plastik. Er det fint nok og bruge dem i plastik, da jeg har fundet musse og rotte lorte under  isoleringen da jeg brækkede gulvet op.
Mvh Phillip. Og godt nyt år
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det er fint nok at bruge plastrør. Det har været brugt i mange år.

fase
Det glæder mig at høre. Takker for svaret
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis