Hej alle sammen.
Er i gang med renovering af første sal. Og i den forbindelse, skal der laves nogle nye lampe udtag i bjælkelaget. I dag er alt strømmen trukket i stål elektrikerrør, men elektrikeren kom med dem i plastik. Er det fint nok og bruge dem i plastik, da jeg har fundet musse og rotte lorte under isoleringen da jeg brækkede gulvet op.
Mvh Phillip. Og godt nyt år