Oplægning af eternit B7

Hej.

Står for at skulle udskifte en række eternit B7 plader på et hus med 1. sal, er der nogle "tricks" i forhold til oplægning/montering når nu hældningen på taget ikke tillader at man kan gå op af de plader der netop er lagt, for at lægge den efterfølgende. Skal man stå på lægterne ved siden af den række man lægger eller er der nogle fif, der går montering lettere.

Godt nytår.

Hilsen Morten

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har du tænkt på faldsikring, der er langt ned fra toppen af taget 

har du tænkt på stillads op til tagfoden for nemmere arbejde, det med og stå på stiger er ikke efter bogen ved så stort et arbejde

hvad tag ligger der nu, er det asbest så må du ikke fra næste år røre taget 
Tak for svarret.

Der er helt styr på stillads, afdækning mm. taget indeholder ikke asbest, det er testet hos Dansk Miljø Rådgivning for at væres sikker. Det er selve teknikken mht. oplægning jeg søger.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis