Hej.
Står for at skulle udskifte en række eternit B7 plader på et hus med 1. sal, er der nogle "tricks" i forhold til oplægning/montering når nu hældningen på taget ikke tillader at man kan gå op af de plader der netop er lagt, for at lægge den efterfølgende. Skal man stå på lægterne ved siden af den række man lægger eller er der nogle fif, der går montering lettere.
Godt nytår.
Hilsen Morten