Hej folkens.
Da tømmeren har bygget min garage, har han måtte sætte et stykke træ på 45*195 på tværs mellem alle de lodrette bjælker i væggene. Han har derefter puttet isolering i som skulle være færdig så jeg kunne smide dampspærre på (jeg har ikke vidst dette og har ikke haft isoleringen ude). Da jeg så.sætter dampspærre op lægger jeg godt mærke til isoleringen buler lidt ud, men ikke noget jeg tænker yderligt over. Jeg tog så et stykke ud og så at isoleringen er trykket sammen pga. Dette. Det vil sige fra de er trykket 45mm ud af de 195mm.
Hvor stor betydning har dette ? Jeg mener jo han burde have skåret det ud af isoleringen således det ikke bliver trykket sammen.
Er dette noget jeg skal gøre noget ved ?