Garage

Hej. 

Jeg skal planlægge størrelse på nyt garage byggeri. Jeg vil høre folk her til deres erfaringer/viden omkring minimum størrelse på den. Den skal rumme 2 biler. 

Jeg har tænkt 2 porte a 2,75 m bredde. 
Ydre Mål på garage: 8 m (bredde m porte) x 6 m (Dybde). Søjle imellem porte 0,5 m. Det giver frirum indenfor på ca. 1 m på hver side af biler. 
Jeg er lidt i tvivl hvor meget frirum der skal være på hver side af biler samt nok også imellem? 

Hvad har I andre der har bygget tilsvarende gjort ift af demensioner på garagen? 

Vh
Michael 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
mål bilen med dørne åbne , så du nemt kan komme ud
så ved du hvor meget plads til mur og anden bil skal være
Der er nogen som har stor glæde af opbevarings hylder langes væggene. er det etønske så skal det også lægges til bredden. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Nu ved jeg ikke om det hele skal mures op, men der findes en del alternativer i træ - hele bund konstruktionen er sikkert næsten det samme. 
DB. garage​​​ 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis