Hej.
Jeg skal planlægge størrelse på nyt garage byggeri. Jeg vil høre folk her til deres erfaringer/viden omkring minimum størrelse på den. Den skal rumme 2 biler.
Jeg har tænkt 2 porte a 2,75 m bredde.
Ydre Mål på garage: 8 m (bredde m porte) x 6 m (Dybde). Søjle imellem porte 0,5 m. Det giver frirum indenfor på ca. 1 m på hver side af biler.
Jeg er lidt i tvivl hvor meget frirum der skal være på hver side af biler samt nok også imellem?
Hvad har I andre der har bygget tilsvarende gjort ift af demensioner på garagen?
Vh
Michael