Hej
Jeg skal lave mig en ny skillevæg i min kælder inden der støbes gulv (med isolering under og alt det der).
Er opbygningen: et fundammet af lecablokke der sættes i beton. Murpap løst oven på og så letbeton - også bare løst oven på murpap?
På forhånd tak.