Hej.
Har netop monteret en emhætte - Thermex Metz Mini.
Jeg har fra udkastet på emhætten til det fri omkring 2.0 - 2.5 meter.
Diameteren på udkastet fra emhætten, såvel som ventilationsrøret i væggen, er på 150 mm og der er ikke tale om nogen former for reduktion undervejs.
Det er monteret i et overskab i køkkenet og fast glat rør er ikke en mulighed.
Hvilket flexrør vil I anbefale? Isoleret, lyddæmpet, aluminium, plastik eller noget helt andet?