Så vidt jeg kan se, er den grabber du bruger ca. 15 år gammel, så at den overhovedet virker er utroligt, idet den jo kræver en driver, og AGK har i mange år været kendt for at have utrolig dårlig service med at levere driver til netop denne enhed, hvilket utallige opslag på nettet vidner om.
Men der har du åbenbart været heldig så windows har lavet en virkende driver.
Jeg har selv i tidernes løb arbejdet med forskellige grabbere i samme stil som din (dog ikke AGK) og fælles for dem har været, at de ikke bare lige virker med alle afspillere.
Hvis jeg husker rigtigt, så har der faktisk fulgt et lille videoprogram med dem alle, som man så skulle bruge, hvis man skulle grabbe/optage filmen, mens de fleste alm. afspiller programmer sagtens kunne afspille. Men de kunne ikke optage.
Så du har forhåbentlig en manual, så du kan læse i den, om der skal bruges et bestemt videoredigeringsprogram for at kunne optage det afspillede.
Du kan evt. prøve, om du kan være heldig med windows media player, da den har haft ry for at være kompatibel med mange enheder.
Prøv evt. at læse lidt om dens virkemåde her
Windows media playerMen det er som udgangspunkt et videoredigeringsprogram du skal bruge for at optage og ikke en afspiller, selv om nogle afspillere også kan grabbe.
Der findes en hel del ganske udemærkede gratis videoredigeringprogrammer, som du kan eksperimentere med.
Hvis et ikke kan, kan det være at en andet kan.