Hej LDS
Er ved at købe et hus hvor krybekælder skal sløjfes, denne del er der nogenlunde styr på. Mit spørgsmål går på selve gulvet, jeg håber at kunne genbruge.
Opbygning til terrændæk er:
Sand
400mm b80 grafit isolering
10 cm armeret beton med gulvvarme.
Der ligger nu fyrplanker (p.t kender jeg ikke dimensioner) på strøer, de planker er virkelig flotte og dem vil jeg gerne genbruge. Men læser jeg rundt om på nettet skriver de fleste at det kan jeg godt glemme. Enten pga varmetab eller pga de vil revne grundet gulvvarmen.
Er det nogle der helt sikkert kan give mig afklaring på dette?
Og hvordan skal opbygningen af selve gulvet så laves?
Vh Frank