Hej,
Vi har et hus hvor terrændækket er bygget op på følgende måde:
- 20 cm singles (småsten)
- Plastfolie
- Betonlag (10cm 1:4:7)
- 50mm glasuld mellem strøer
- 22 mm parket gulv
Vi drømmer om at få gulvvarme - nogle der har et bud på hvad det ca. vil være for. 130 m2. hvis man skal betale sig fra det? Og hvad vil den bedst løsning være uden at bryde det nuværende terrændæk op?
Med venlig hilsen
Kristoffer