Lange søm

Hvorfor har man banket lange søm igennem gasbeton i bunden? 

Det er ydermur stueplan nederst. Væggen er gasbeton, mineraluld, mursten.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er de søm med hoveder, har de nok været brugt til at fastgøre fodlisterne..

Er det de lodrette inde i selve gasbetonen, er det armering, som mest er der for de ikke skal ​revne under transporten.
Som jeg husker er det ca 4 mm stål, der er i hele længden af elementet, og som regel er der et i hver side et stykke inde..

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis