Lange søm Falcken 14 24-12-2024 19:34 Hvorfor har man banket lange søm igennem gasbeton i bunden? Det er ydermur stueplan nederst. Væggen er gasbeton, mineraluld, mursten. 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns 12999 27-12-2024 15:20 Hvis det er de søm med hoveder, har de nok været brugt til at fastgøre fodlisterne..Er det de lodrette inde i selve gasbetonen, er det armering, som mest er der for de ikke skal revne under transporten.Som jeg husker er det ca 4 mm stål, der er i hele længden af elementet, og som regel er der et i hver side et stykke inde.. Vi prøver igen, i morgen --