Er Metabo rundsavklinger ok.

Kikkede efter en ny klinge til min kap gearingssav, en Metabo klinge ø 254 mm og 48 tænder, kan jeg købe for 99,00 kr (+ 49 kr i fragt)  Det er jo væsentlig billigere end alle andre klinger jeg har kikket på.
​( firmaet er en del af Brejnholt gruppen, så det er jeg ikke betænkelig ved, og varen sendes direkte fra Metabo)

Vi prøver igen, i morgen --
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner en ok standart klinge til lidt af hvert - til special opgaver gælder selvfølgelig andre data ift. tandantal, vinkler mv. ( som du sikkert ved )
Som tidligere maskinsnedker, har jeg erfaret at klingerne først var brugbare efter en slibetur hos Unimerco, men den slags er desværre ikke lønsomt mere.. 

cdp skrev den 22-12-2024 08:44:39

Det ligner en ok standart klinge til lidt af hvert - til special opgaver gælder selvfølgelig andre data ift. tandantal, vinkler mv. ( som du sikkert ved )
Som tidligere maskinsnedker, har jeg erfaret at klingerne først var brugbare efter en slibetur hos Unimerco, men den slags er desværre ikke lønsomt mere.. 

Ja det ligner den klinge der sidder på nu, som sad på fra ny, den er også 48 tænder og med 5 gr. negativ tand, som den fra Metabo.

Min kap gearingssav er en Black+Deker, så heller ikke en super kvalitets klinge den er født med, men den har fungeret perfekt til mit brug, og da den var ny skar jeg fodpaneler og skyggelister uden problemer.

Så nu er den Metabo bestilt..
Det står forøvrigt til 400 kr. på Metabos hjemmeside..

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis