Overfladereparation af malet dør

Godaften LDS

Jeg står desværre med en dør, hvor overfladen er blevet beskadiget af et klistermærke, der har taget noget af malingen af. Jeg forstår, at dette ikke kan blive perfekt, men hvad er mine muligheder? Det er ikke muligt at male hele døren. Malingen af blank/halvblank og jeg kender ikke farvekoden. Umiddelbart ​kan jeg ikke forestille mig, at jeg får et pænt resultat med almindelig træmaling og en lille pensel.

På forhånd tak :)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du får det bedste resultat hvis du spartler, og sliber, og så maler hele døren..

Men du kan jo også prøve at pletmale,  du kan jo altid male hele døren..

Vi prøver igen, i morgen --
I det her tilfælde har jeg ikke mulighed for at male døren. Det er en lejebolig, så det skal gøres professionelt - ellers vil det blot gøre skaden værre. Jeg var mest nysgerrig på, om nogen kendte til nogle produkter eller metoder, der måske kunne hjælpe her. At slibe og male er selvfølgelig også en metode, men ikke desto mindre for omstændigt.
køb en ny. De billige koster nærmest mindre end en bøtte maling
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også