sømpistol kun på batteri?

Jeg sad og kiggede efter en sømpistol, de kan fås med trykluft og gas, gider ikke trykluft.. og Gas tænker jeg bliver dyrt hurtigt?, fandt også en milvaukee M18 Fuel, som kun har batteri, og tænker det er da smart.

Findes der andre producenter som har noget lignende? 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ​har ​de fleste af de større fabrikater, så har du akkuværktøj så undersøg om ​fabrikatet også laver sømpistoler..

Udover at dem på gas kan blive dyrt i gas, så forurener de også omgivelserne med rester af den afbrændte gas..

Vi prøver igen, i morgen --
Prøv google.... jeg tror næsten alle de store producenter har en.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
je_ns skrev den 19-12-2024 18:44:17

Det har de fleste af de større fabrikater, så har du akkuværktøj så undersøg om fabrikatet også laver sømpistoler..

Udover at dem på gas kan blive dyrt i gas, så forurener de også omgivelserne med rester af den afbrændte gas..

Jeg kiggede først på bosch pro, men deres kan kun tage 1,6mm søm op til 65 mm, det er jo ikke en rigtig sømpistol, den skal bruges til at lave tag, der skal noget større i. er lidt overrasket over de ikke har en større model.

ryobi har også en, ca samme prisklasse. 

De fleste laver til 90 mm søm, såsom Hikoki (tidligere Hitachi, Metabo er ​det samme) Makita, Dewalt, Milwaukkee..

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis