Opbygning af gulv

Hej

Har gravet 45 cm ned i hele huset til gulvvarme.

Har fået lagt et lag ærtesten ud som jeg skal stampe. Derefter ville jeg ligge et lag perlesten til at afrette i.
Så skal der kold vand ind, før 300 mm isolering med afslutning af 100 mm beton.

Men nu tænker jeg, har den slange til det kolde vand, godt af at ligge på perlesten?

Og hvordan er den bedste/nemmeste måde at sikre sig underlaget af perlesten/ærtesten er i vater?
Har lidt brug for et tricks til dette
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Normalt bruges sand (på ​Sjælland kaldes det muligvis grus) til at afrette i.
Har aldrig hørt om brug af perlesten til dette.
Og nej, jeg ville ikke lægge en slange ned i sten, hverken store eller små.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis