Hej
Har gravet 45 cm ned i hele huset til gulvvarme.
Har fået lagt et lag ærtesten ud som jeg skal stampe. Derefter ville jeg ligge et lag perlesten til at afrette i.
Så skal der kold vand ind, før 300 mm isolering med afslutning af 100 mm beton.
Men nu tænker jeg, har den slange til det kolde vand, godt af at ligge på perlesten?
Og hvordan er den bedste/nemmeste måde at sikre sig underlaget af perlesten/ærtesten er i vater?
Har lidt brug for et tricks til dette