Hej
Som det fremgår af overskriften, har jeg fået en (professionel) til at lægge flydespartel i en kælder, på gulvet på alle 57m2 fordelt over forskellige rum.
Jeg vidste godt at det ikke ville blive nogen konkurrence på skønhed, men det var lige den billigste praktiske løsning i forhold til at få gjort noget ved det hurtigt.
Det er overordnet set blevet fint. Men der er nogle små, ligner ganske overfladiske revner enkelte steder - og jeg er virkelig i tvivl om ... hvad jeg synes og om det er noget som bør være genstand for kritik. Det er lagt professionelt, så jeg tænker at det måske bare er sådan det er og hvad der kan ske når man gør det i en gammel kælder?
Er virkelig i tvivl, om det hører under hvad "pyt knappen" dækker eller om jeg bør være utilfreds med arbejdet.
Er der nogen flydespartel/gulv eksperter som kan fortælle mig om det er "normalt" at det ikke kan undgås sådan noget?
BONUS info:
Hvad bør jeg gøre med væggene? har læst noget om Weber Dry som skulle være godt til at dække huller. men er i tvivl om jeg tør give mig i kast med det selv. Helt lavpraktisk er jeg i tvivl om hvor svært det er at spartle så tæt på gulvet, som meget af det er.