leder efter tagsten

Hej

En venstrevendt gavlsten på huset er røget og jeg syntes ikke at kunne finde den på nettet, eller via danske / tyske sider.
Så tænkte at jeg ville tigge råd herinde.
Så vidt jeg kan lure er det en 
Rauenberger Gold RG10-2000S fra Trost Dachkeramik GmbH som er stoppet.
Den er 40 lang, 32 bred

Lige nu er jeg i gang med at lime de mange stykker, men det ligner desværre noget jeg hastigt har lavet i børnehaven og gad vide hvor godt det holder. 

Hvem spørger man, er det til at finde en med samme mål, eller er det noget med at klippe og klistre i en lignende sten?

Tak for jeres tid

Vh
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet nedbrydnings firmaer?
Jeg kender Genbyg på Amagerbrogade og fluesmækkeren fra Skave (bare søg på det) Men der er mange andre. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Takker, god ide.
Prøvede kun lige den lokale genbrug da jeg ikke har bil, der var lignende men ikke helt.
Har lige fået svar fra en, han har muligvis en, og her i området, må ud at se på det.
Så bliver det måske alligevel jul.

Kan det passe at hvis tagstenene er skruet i, så for at få den nederste sten af i en "kolonne" så skal jeg op og ha tagryg, og hele den foregående bunke af sten af først? :)

De større nedbrydnings firmaer sender med post. Genbyg har en lang lagerliste på nettet. 
Ja hvis hele rækken er skruet fast så skal man starte oppefra. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
takker, regner med at have en på vej ind fra en lokal, til en noget heftig pris for 1 brugt tagsten :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis