Ingen vand ???

Jeg har en opvaskemaskine af mærket Vestfrost som ikke rigtig længere vil i gang med at vaske. Når jeg starter den, begynder den at fylde hullet under sien op med vand - også kommer den ikke rigtig videre, og når den har stået og brummet lidt - tømmer den rummet under sien igen, og begynder at blinke i Vask dioden, hvilket skulle betyde mangel på vand. Men den fylder jo fint rummet om under sien, og jeg har også haft filteret mellem hanen og waterblock enheden af for at rense, det virkede nu ikke synderlig beskidt. Nogen forslag ?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du tjekket indløbsfilter i maskinen? HVis vanden fyldes for langstom komerm maskinerne typisk med fejlelding. Nogle gange kan indløbet være så tilkalket at maskinen brokker sig fordi vandet løber for langsomt ind

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Ja det havde jeg tjekket - jeg tjekkede det jeg kunne, og på et tidspunkt kom jeg til den konklusion jeg jeg måtte have opvaskeren ud af hullet og kikke nærmere på den, og da jeg fik den reukket ud, virkede den, tror måske vandslangen med tiden havde arbejdet sig hen et sted hvor den kunne blive klemt lidt, så den ikke tog vand hurtigt nok ind, takker for svar 😃
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis