min vvs fyr aflyste, så jeg fik ikke svar på et spørgsmål: hvordan får man en tee ind på en lige kobberrørssteng der allerede sidder der? Jeg udvider strengen via tre, men den skal jo kobles på.
Kan ikke lure det og vil gerne se et billede af det. Min egen fantasi rækker kun til skydemuffe-lige stykke-tee, men det lyder omstændigt