Hej. min VVS har lavet en ny sluk hane som har efter sluk 2 vand rør der går til hhv køkken samt 1 får ud gennem facade til en udendørs bruser som er op af muren
Er lidt i tvivl om det er et lovkrav at jeg skal kunne slukke seperat for udendørs hanen mht frost om vinteren eller om det ikke er nødvendigt eller et lovkrav. Det kan jeg jo ikke nu når der kun er et sluk til begge rør istedet for en balufix på hver. Han siger at det er helt fint og et rør der går ud vil ikke springe når der er varme inde i huset, men er det nu også rigtigt?
Hej. min VVS har lavet en ny sluk hane som har...
Vis hele indlægget