Hjælp mig og spørg ikke for meget 😵💫 jeg er kørt godt træt i det 😞
Buttom Line har jeg haft en håndværker gående som jeg fyret! Han er udenfor pædagogisk rækkevidde.
Nu står jeg med dette rand fundament og et kæmpe badebassin 😕
Jeg vil gerne undgå, at det skal bygges op som betondæk (det store hul). Det bliver for omstændigt og kostbart. Kan jeg fylde hullet op med jord/grus/lega - what ever, og lægge strøerne af på den kant der er mellem 1 og 2 “kant’ rundt (zoom ind på det øverste billede”. Samt tilføre noget ventilation, så der kommer luft ind mellem isoleringen og jorden. Som et punktfundament.
Det lille hul bliver bad og her bliver støbt betondæk.
Vi er i en kolonihave. Denne lille tilbygning sættes på et bjælkehus med punktfundament.
Hvorfor skulle det være betondæk det nye…. Spørg mig ikke…. Men nok fordi jeg ønskede det på badeværelset med fliser og gulvvarme. Og blev overtalt til det.
Det store hul bliver til et værelse.
Håber I kloge folk kan guide mig. Det tømrerfirma jeg har kontakt med mener ikke at løsningen herover er mulig men de går også med liv og seler. Uanset hvad vil de ikke tage ansvar for arbejde udført af 3. Mand. Helt fair. Jeg søger en enklere løsning end betondæk. Og så laver jeg det gerne selv.