Valg af askestøvsuger

Hej kloge folk :)

Som flittig bruger af brændeovn, kunne jeg godt bruge en askestøvsuger.

Jeg har pt. en fra jem og fix, men den er sat til side, da den simpelthen lynhurtigt stopper helt til, hvorefter den flittigt puster støv rundt i hele huset.

Ting kan også blive for billige:)

Jeg overvejer lidt en cyklon, og så blot tilkoble min almindelige støvsuger  https://pellvac.com/da/vare/askesuger-virvelvind-20-liter/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiApNW6BhD5ARIsACmEbkVyURly6RufGIdejLZZ4IgbW5zKOyTMaRXgC0JGwGzE5zowokHLSE4aAoaeEALw_wcB

Har folk nogle anbefalinger?

På forhånd tak :-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Syndicate skrev den 09-12-2024 08:13:36

Hej kloge folk :)

Som flittig bruger af brændeovn, kunne jeg godt bruge en askestøvsuger.

Jeg har pt. en fra jem og fix, men den er sat til side, da den simpelthen lynhurtigt stopper helt til, hvorefter den flittigt puster støv rundt i hele huset.

Ting kan også blive for billige:)

Jeg overvejer lidt en cyklon, og så blot tilkoble min almindelige støvsuger  https://pellvac.com/da/vare/askesuger-virvelvind-20-liter/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiApNW6BhD5ARIsACmEbkVyURly6RufGIdejLZZ4IgbW5zKOyTMaRXgC0JGwGzE5zowokHLSE4aAoaeEALw_wcB

Har folk nogle anbefalinger?

På forhånd tak :-)

Ikke andet end at de to støvsugere, jeg har prøvet, larmer afsindigt, giver stød (statisk), og stopper lynhurtigt til - og sviner sindssygt når de tømmes. 

Jeg ville vælge en cyklon, og sikre at den ikke skulle stå fremme. 
HrT skrev den 09-12-2024 20:07:55

Ikke andet end at de to støvsugere, jeg har prøvet, larmer afsindigt, giver stød (statisk), og stopper lynhurtigt til - og sviner sindssygt når de tømmes. 

Jeg ville vælge en cyklon, og sikre at den ikke skulle stå fremme. 

Tak for svar.

Cyklon vil blive taget frem og tilbage, når brændeovnen skal tømmes og rengøres.

Så det er intet problem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis