Toilet udskifte indmad?

Vi vil nødigt skifte vores cremefarvede toilet fra 1976. Modellen hedder Carezza. Vi kan ikke afmontere tilløbsslangen i bunden af cisternen. Har besluttet os til at lade en installatør sætte et nyt toilet op. Desværre bliver det et helt hvidt Ifø Sign.
Vil vi kunne få en installatør til at montere helt nyt indmad i det gamle toilet ?
Kan ikke google mig til IFØ kundeservice. Hvem ved noget om det?
Med venlig hilsen - Ingeborg ​

Når lysten driver værket
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Indmaden som reservedel er udgået, der kan kun fås nye pakninger, så hvis det fejler andet end det ikke lukker tæt skal det udskiftes.

Selvbygger med stort S. 
Ved ​ikke om du har kikket her, for de skulle have reservedele til Carezza toileter fra 70'erne,
LINK​​​

Vi prøver igen, i morgen --
Mange tak for svaret. Jeg har sat min vvs mand og flere i sving, men på trods af linket melder alle at varen ikke findes længere. Så vi må bide i det sure æble og få et nyt toilet. Træls , ikke på grund af udgiften, men farven.
Med venlig hilsen - Ingeborg ​

Når lysten driver værket
Har du overvejet at købe reservedelene vist i linket og bede VVS'eren om at skifte dem, når han ikke ved at søge på link, der er vist, kan finde dem.

fase
Tak, flere grossister er blevet spurgt, så nu får vi installeret et nyt toilet….. og det er ingen julegave😄 så kan vi jo stadigvæk få malet toiletsædet 🫣, hvis der er alt for grimt med hvidt.

Når lysten driver værket
Annonce
Har du prøvet selv at skaffe reservedelene efter det link, der er henvist til?

fase
Nej det har jeg ikke. Der er grænser for, hvor meget bøvl jeg kan kkare, så jeg betaler mig fra det. Tingene kommer fra Sverige.

Når lysten driver værket
De har også kun kun ganske få dele - membran og ventilring. Det kan næppe rede en defekt indmad.  

Jeg tror at ​du bliver glad for et nyt toilet. Dog tror jeg du bliver skuffet ​over resultatet, hvis du maler brættet.
Prøv om ikke brættet passer. At male det virker som halsløs gerning. Der skal bruges speciel primer og maling til plast.

fase
Tak for svaret. Jeg må være moderne og OMSTILLINGSPARAT 😆

Når lysten driver værket
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også