Behandling af bordplade

Hej,
Er der nogen, der kan identificere, hvilken type køkkenbordplade dette er? Kunne det være terrazzo?

På forhånd tak!
Mvh. M

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan være flere forskellige typer. Terazzo bruger man ikke til bordplader. Men terazzomøstret bruger man i flere forskellige typer af kompositbordplader fra forskellige mærker.

Du har ikke info om fabrikant?

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Hvis bordpladen er gammel nok, kan det være en betonbordplade med terrazzo. Det er så sikkert en gammel bordplade. Ellers er det sikkert en bordplade med formica belægning. Prøv at se på undersiden.

fase

Her er en rettet version af din besked:

Hej Buller,
Desværre har jeg ingen oplysninger om fabrikatet. Under bordpladen er der dog disse markeringer – måske kan de give noget info?

Mvh.
mvpedersen skrev den 03-12-2024 19:30:57

Her er en rettet version af din besked:

Hej Buller,
Desværre har jeg ingen oplysninger om fabrikatet. Under bordpladen er der dog disse markeringer – måske kan de give noget info?

Mvh.

Hmm synes ikek rigtig det giver så meget info. VEd hvad model køkkenet er? Så kan man måske spørge fabriaknten omkring vhad for lader de har der minder om den.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Dit sidste billede viser med næsten 100% sikkerhed en bordplade af spånplade beklædt med formica. Overfladen kan det være meget svært at gøre noget ved. Selvfølgelig lidt afhængig af, hvad du ønsker at gøre.

fase
Det er jo væsentligt nemmere at se materialet med fingrene, men jeg ville ligesom fabrin sige det ligner en laminatbordplade. Prøv at bank på pladen, er den af træ bør man ikke være i tvivl.

Selvbygger med stort S. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis