Kære Lav det selv panel,
Jeg har arvet en wegener gyngestol og har fået limet den solidt sammen og lapper diverse små mærker, den var original i sort og jeg leder lidt efter samme look.
Er der nogen i panelet som har erfaring med en god møbelmaling og evt fifs til et godt malings resultat ?