Goddag folkens
Jeg har et lille skur på 2x3m med 3 meter til loftet, hvor jeg går og skruer på lidt mc af og til. Men jeg vil have det lidt mere lækkert, så jeg er ved at isolere det til bare at kunne varme det op af og til, mens jeg står derude.
Mit værktøj og diverse andre ting og sager, har jeg indenfor i huset, samt mc'er i stuen om vinteren.
Så jeg tænker ikke det behøver noget særligt, for at opnår dette. Men vil gerne have lidt hjælp, så jeg ikke laver noget forkert.
Er ved at isolere det, har brugt vindpap og 95mm glasuld i sider og tag. Det er helt tæt. Der er ingen vinduer, kun en dør. Jeg vil ligge et laminat trægulv over fliserne, men skal der noget underlag på? Der er et tæppe nu, som har holdt i snart 10 år. Det ser ud som nyt nedenunder.
Kan jeg ikke bare ligge det gulv ovenpå tæppet, eller hvordan?
Ventilation, hvad gør jeg der?
Hvad varmer jeg det bedst/billigst op med om vinteren? Olieradiator? Det må meget gerne være støjfrit. Jeg kan fint "vente" lidt på at det bliver varmt.
Skyggefrit lys, hvad gør jeg der? 3-4 led amature? Tænker 4000k, 2500lm?
Jeg har masser af tid, men ingen erfaring. Har kigget lidt rundt på siden, men syntes ikke jeg kan finde noget der falder i hak med det jeg har gang i.
På forhånd tak.