skridsikker

Hej nogle der ved hvor man kan købe glaskugler til at putte i klarlakken for at gøre denne skridsikker eller om der evt. er noget andet man kan gøre og som samtidligt er gemmensigtigt, min marine shop har dem kun i grå og det tror jer ikke ser pænt ud og de ved ikke hvor de kan få andre

Rolf lo

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad med glas perler fra en hobby forretning. Kunne det tænkes de er hårde nok til at blive trådt på ?

bare en tanke, som jeg også selv overvejer at bruge når jeg engang når til dækket på min egen båd.

mange Sejler hilsner
Glenn

Balle
hej . man putter ikke glaskugler i, så ville der aldrig kunne slibes mere, kuglerne er af plast, og burde kunne fås i en bådudstyrsforretning.

hilsen Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej
Hempels anti-slip Pearls (bådudstyrsforretninger) er ikke perler man kan se med det blotte øje! De er minimale ogy består af polymericeret aluminiumsilikat. De er meget finere end f. Eks. Salt eller sukker. Blot er de runde og hule. Derfor svømmer de ovenpå den lak de skal blandes i og man må røre i lakken konstant ,mens man arbejder. Se mine andre tråde om emnet. Kuglerne har en diameter mellem 5 og 300 mym!
Ingeborg

Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis