Afmontering af Wavin telestater?

En af kredsene i vores gulvvarme er konstant varme uanset om telestaten er åben eller lukket, uanset om rummet kalder på varme. 

Før jeg ringer til en VVS'er ville jeg forsøge at massere ventilen, men jeg kan ikke få den skide telestat af! Har forsøgt at trykke på hvad der ligner en knap på siden og trække lidt. Har ligeledes forsøgt at dreje både med og mod uret. Dog er et rør i vejen for at kunne dreje den en fuld omgang. 

Før jeg ødelægger noget ville jeg undersøge hvordan det er *meningen* den skal tages af, men kan sgu heller ikke finde det via google. 

Skal jeg bare tage bedre fat? Skal den være åben eller lukket? Skal jeg slukke for systemet først? Har vedhæftet billede af ballademageren.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du bruge denne video? Hvis du søger her på siden, er der anvisninger på montage/demontage af telestater.
Wavin telestat

fase
Edit: dobbelt kommentar
S. Fabrin skrev den 19-11-2024 12:44:43

Kan du bruge denne video? Hvis du søger her på siden, er der anvisninger på montage/demontage af telestater.
Wavin telestat

Den video har jeg set - kan kun se at de ligesom klikker telestaterne på fordelerrøret (eller hvad de hedder). Ikke at de tager dem af igen? 

Jeg har ikke kunnet fremsøge en relevant post herinde heller, men jeg prøver da igen. 

Tak.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis