Skal jeg banke gulvet op og få gulv varme garage

Hej alle 
Jeg står og er ved at lave min gamle carport og hobbyrum om til et samlet værksted.
Det i skel med naboen og med fladt tag.

Spørgsmålet lyder - skal jeg banke det eksisterende beton op og støbe nyt med isolering, evt gulv varme ( fjernvarme )
Eller er det overkill?

Rummet/værkstedet er ca 35-40kvdm og skal bruge til mc værksted( hobby) og tanken var mulighed for hænge ud med tv, arkade maskine , så man kan hygge sig .
Altså et hyggeligt rum at være i, hvor jeg ikke vil have at mine ting skal forgå /ruste.

Nogen der kan gøre mig klogere på hvad vej jeg bør ta 
Hej alle  Jeg står og er ved at lave min gamle... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ​der gør forskellen er at der fast varmeinstallation. Det er ikke vigtigt om der er beboelse eller ej. Hvis der står en løs ​radiator, er det ikke en fast varmekilde og du er mere frit stillet.
Ok
Det noteret.

Så spørgsmålet bare om jeg lader betonen være eller bruger det som er, evt sliber det og maler det og så måske supplere med en varme pumpe sku det blive nødvendig med indbygget affugter ?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også