Hjælp !! Sharp opvasker

Hvordan får man dette låg af i bunden af Sharp. De vil have 1200-1500 kr for at komme ud og fortælle mig det.. kom frisk !! Hvordan ?

Nulle
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det liger at du skal have spulearmen af først.

Hvorfor vil du have det af? Dit egentlige problem kan måske løses på en anden måde.
Er du sød og skrive hvordan ??

Nulle
Jeg vil have det af fordi en hvidevarer mand sagde at der kunne sidde noget fast i “skovlpropellen” i bunden ..

Nulle
Det du viser er selve sumpen. Du får ingenting ud af at få den af. Du skal sikkert have fronten af nederst og kigge ind under maskinen. Her kan du dreje pumpemotor af, hvis det er udpumpning der fejler.
Det kunne være nyttig at du fortæller hvad problemet er med maskinen. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Den vil ikke lukke vand ud. Har renset slange og si og er pinlig ren, men viser stadig F2 når den skal pumpe vand ud. 

Nulle
Annonce
Jeg kender intet til Sharp opvaskemaskiner, men det er meget almindeligt at man kan komme ned til rotoren ved at løfte bundpladen op.

Er forklaringen ikke i instruktionsbogen?
Her er en tilfældig Sharp instruktionsbog (vi kender jo ikke typen). Der står noget på side 22

https://www.sharphome.eu/files/user-manuel-10748144-qw-dx41f47ew-en-min_8F8C70110316.pdf

Passer det ikke til din, så find den rigtige instruktionsbog.

Se evt denne video
https://www.youtube.com/watch?v=H7j9pE9KN0Q

Modellen er en QW-GC13U452W
Prøver lige det de viste på youtube

Nulle
Nope det virkede ikke .. så nu skal den lige drænes igen.
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe

Nulle
af med bunden ud med afløbspumpen -fjern fremmedlegemet montere pumpen igen og den køre igen
Du kan ikke komme til oppe fra 
Ok, det prøver jeg 👍

Nulle
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis