Tag fodpaneler af nu eller senere

Hej,

Jeg skal igang med et projekt med at tage gammelt savsmuldstapet ned i min lejlighed, og herefter male - i den forbindelse er jeg blevet i tvivl om det giver mening at tage de gamle fodpaneler ned i samme ombæring, da jeg næste år gerne vil lægge nye gulve. 

De gamle fodpaneler er næsten 200mm høje og jeg tænker at sætte nye op der er 110-150mm - altså bliver der et gab på 5-10cm. Min overvejelse er derfor om jeg får det pæneste resultat hvis jeg tager fodpaneler ned nu (og dermed kan filte/male helt ned til under det nye fodpanels højde) - eller om det er nemt at få samlingen/gabet til at se pænt ud når jeg får lagt gulve og sat nye fodpaneler op.?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er vigtigt at få malerarbejdet udført med det samme. Det er utrolig svært at få det lavet ordentligt hvis du gør det af 2 omgange.

Søren O
Du kan godt risikere at muren bag de nuværende fodpaneler, ikke er i perfekt stand, og måske noget der skal pudses op.
Så jeg ville fjerne den nu, så du kan få repareret  evt. skader.

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også