Kan man købe skruer til bilen et sted?

Hejsa

Jeg lagde lige mærke til at nogle af skruerne på min ellers nogenlunde holdte Touran er rustet.. 
Så tænkte jeg på at det måske var en opgave jeg selv kunne fikse, og udskifte.. 
Men en hurtig Google søgning giver mig kun skruer til 20-40kr per stk.. 

Har I andre gode bud på, hvor man køber noget der kan bruges, evt. Rustfri? 
Her er lige et foto af et par af dem🙂

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at søge på torx maskinskruer panhoved

Søren O
Du skal lige være sikker på at gevindet er standart, for ofte er gevindet lidt finere i boltene på biler..

Du kunne jo også skrue dem ud, og give den en tur med en stålbørste, grunder og maling, hvis du er til den slags små pillerier.

Vælger du bolte i rustfri så vær opmærksom på de højst kan have styrkeklasse 8, og er det et af de billige steder kan man risikere det ​er en dårligere styrkeklasse.

Så er det noget der skal holde til meget, så skal man lige tænke over det.
Det du viser billede af ligner en gasdæmper, det er ikke så kritisk..

Vi prøver igen, i morgen --
De skruer/bolte jeg kender til biler er almindeligvis klasse 8.8 eller 10.9, almindeligt metrisk gevind. Men de er normalt også med flange, hvilket ikke bare kan løses med en skive under hovedet.
Fingevind optræder også, men der ville jeg købe de originale.
Rustfrit: frarådes, de har andre mekaniske egenskaber.

Helt originalt, til VAG-biler: NAP i Lystrup nord for Aarhus. Så bliver det heller ikke billigere, selv ved VW, som i øvrigt heller ikke er slemme.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også