Tråde i toilettet

Jeg er flyttet i hus og får tilbagevendende tråde i tollettet selvom jeg gør det grundigt rent. Kan se der er opslag herinde fra 2019 og 23 og flere der har det samme problem. Der er dog ingen der har kunne svare på hvad det er, nogle bud? Fik fisket to op selvom det var svært og det var ligesom en form for indkapslet snot der gled meget nemt. Kun rørt med tang og plastikpose da jeg ikke hed hvad det er. Kan få det næsten væk men så kommer det tilbage 🤔🤔
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at hælde en kapselfuld - eller en spiseske - Klorin I 2-3 gange om dagen i en periode på 2-3 uger - så er det nok oxideret ihjel.
Men ved du hvad det er ? Det ligner nærmest små tynde flagrende fangarme når det er værst . Forsvinder og kommer så pludselig tilbage ​
De tidligere tråde om nogenlunde samme emne er jo heller ikke rigtigt blevet opklaret.
Jeg ville tage en af nedenstående tilgange:
1: sætte duftblokke i over en periode, eks 1 mnd. og så stoppe og se om det har løst det. De har jo noget antibakterielt i sig.
2: hvis det ikke hjalp, jævnligt(måske hver aften i en mnd. hælde en passende mængde rodalon i selve vandtanken og lade det stå natten over. Evaluer….
3: afmontere skålen og rens vandlåsen samt den del første del af afløbet. Der danner sig altid  “kloakhud” i toppen af vandlåsen og måske sidder der bakterier der er lidt sejlivet. Der står ikke vand øverst i en vandlås, så derfor er det måske ikke nok at hælde noget i vandlåsen.

Bare kald mig BBB 
Var det en ide at spørge lægen? Måske skal familien på en ormekur? 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis