Proppe afløb af under flise Optimalassistance 3 06-11-2024 09:55 Hej er ved at renovere mit bryggers og skal fjerne et afløb på 40mm fra en håndvask der stikker op fra gulvet. Kan jeg proppe den under flisen? Der går som på tegningen et tiløb til samme afløb som jeg skal bruge til min vaskemaskine, samt genwex, så der vil komme rigeligt med vandgennemstrømning fra vaskemaskinen Det gl afløb fra vaskemaskinen vil jeg sætte en prop i ved gulv risten samt ved gulvet, da det er det samme problem. Med at den stikker op af fliserne, eller hvis man må prop den under flisen, så der er et lukket rør. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Superdiy 2521 4200 06-11-2024 10:28 Hvis indløbene er over vandlåsen i gulvafløbet kan du fuldstændig selv vælge hvor du propper dem af.Det nemme er at skære afløbet af ved gulv niveau, og fylde hullet med flisefuge. Selvbygger med stort S.
Optimalassistance Trådstarter 3 06-11-2024 10:42 Jeg har en vandfri vandlås over udløbet da jeg havde problemer med overtryk i kloakken og vandet stod op ved centrifugering. kunne selvfølgelig sætte en xtra ned under🤔