overgang fra cement kloakrør

vedhæftede billede er afløb i kældergulv hvor man  kan se det gamle cement rør der har en indvendig diameter på 10 cm

findes der en krave man kan sætte indvendig i røret så man kan komme lidt over gulvet og så fylde hullet op udenom med cement så det ser lidt kønnere ud end det gør nu.

Afløbet bruges kun til en vask og vaskemaskine  og røret der stikker ned i hullet er 5 cm tyk
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville nu anbefale at finde en passende overgang, eks som denne her.,. ​LinK​​​

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 02-11-2024 15:40:58

Jeg ville nu anbefale at finde en passende overgang, eks som denne her.,. LinK

Den ser ud som en løsning, der er ikke noget der forhindrer når den er monteret og så fylde op rundt om i hullet så gulvet bliver glat. 

røret i gulvet har ikke andet tilsluttet det løber på langs me dkælderen under gulvet i rummet ved siden af og forsvinder ud i en brønd ved gavlen  hvor stikledningen løber ud i vejen.

jeg kan mærke en svag vind fra røret selvom der er tætsluttet dæksel på brønden udenfor, kan det være et andet sted på rør nettet fx en nabo der har en brønd med et dæksel der ikke sluttet tæt

Kunne det ikke tyde at røret i gulvet er uden vandlås, vil man evt der kunne indsætte noget ude i brønden er der 50 cm højde forskel fra stikledning op til udløb fra kælder 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis