Ikoner skrivebord

Jeg har rigtig mange ikoner på skriverbordet. Desværre forsvinder de over på "næste side", så jeg må slette nogen på forsiden. Hvordan kan jeg "Bladre" på skrivebordet, så jeg kan se de ikoner der er på næste side. 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg ikke, at du kan. Du skal enten se på muligheden for at bruge flere skriveborde, hvor du så organiserer dem, så du ved hvilke ikoner, der ligger på hvilket skrivebord.
Eller du kan organisere dem i mapper. F.eks. en mappe som hedder foto, og så lægger du alle ikoner/genveje som har med foto at gøre i den mappe osv.
Du skal også være opmærksom på, at via søg versionen nede til venstre ved siden af startknappen, der kan du bare skrive navnet på det program du vil have fat i, så dukker det op, så du bare kan klikke på det.
Har du f.eks. word liggende på en genvej på skrivebordet, så i stedet for at lede efter ikonet, så skriv word i søgefeltet (faktisk plejer det at dukke op allerede når man har skrevet wo), så når det ligger øverst i de forslag der dukker op, så trykker man bare på Enter tasten, så starter programmet.
Det samme gælder i øvrigt hvis ikonerne er genveje til dokumenter osv. Kender man dokumentnavnet, så skriv det i søgefeltet, så kan man starte det direkte derfra, og man skal oftest kun skrive få bogstaver før det rigtige er fundet.

Kurt B. Andersen
Hvis du højreklikker på skrivebordet og vælger vis , kan du ændre på ikon størrelsen og derved på hvor mange der vises.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis